پنل کاربر سبد خرید
ورود / عضویت



ورود
عضویت
بازیابی رمز
ورود / عضویت
۰
تفاوت بین کلاس های خودرو پژو روآ (ROA)
تفاوت بین کلاس های خودرو پژو روآ (ROA)

تفاوت بین کلاس های خودرو پژو روآ (ROA)

تبلیغات
تفاوت بین کلاس های خودرو پژو روآ (ROA)
از سری مقالات بخش خودرو این بار با تفاوت بین کلاس های خودرو پژو روآ ( ROA ) با هم همراه می شویم تا مشخصات و ویژگی های هر یک از کلاسهای مختلف پژو روا را بشناسیم.

    تفاوت بین کلاسهای خودرو روآ ROA

    آردی دوگانه سوز RD 1600 CNG در این خودرو موتور انژکتوری همراه با گیربکس ۵ دنده دستی و فرمان هیدرولیک بصورت استاندارد نصب می گردند. و موتور آن بصورت دوگانه سوز با گاز طبیعی می باشد
    کلاس ۲ این کلاس فاقد مخزن و متعلقات مربوطه می باشد
    آردی انژکتوری RD 1600 INJ در این خودرو موتور انژکتوری همراه با گیربکس ۵ دنده دستی و فرمان هیدرولیک بصورت استاندارد نصب می گردند.
    کلاس ۲ در این کلاس ، علاوه بر کلیه تجهیزات خودروی مبنا ، کولر نیز نصب خواهد شد.
    کلاس ۴ تفاوت این خودرو نسبت به خودروی کلاس ۲ در دستی بودن ، شیشه بالابرهای جلو می باشد که در این کلاس شیشه بالابرهای دستی جایگزین نوع برقی شده است.
    روآ دوگانه سوز RD1.6OHV-CNG در این خودرو موتور انژکتوری بهسازی شده ای با عنوان OHV و بصورت دوگانه سوز با قابلیت مصرف گاز طبیعی (CNG) مصرف خواهد شد که در مولفه های قدرت و گشتاور ، نسبت به خودروی آردی فعلی تفاوت اساسی دارد که سیستم جدید EMS شرکت زیمنس در این خودرو بکار رفته است. ضمنا کلیه تجهیزات آردی فعلی از قبیل : کولر ، فرمان هیدرولیک ، سیستم کاتالیست اگزوز و .. همگی در این خودرو نیز نصب خواهد شد.
    کلاس ۲ این کلاس فاقد مخزن گاز و متعلقات مربوطه میباشد
    کلاس ۳ در این کلاس فقط تغییرات بدنه ای جهت نصب کیت گازسوز انجام شده است و ملحقات کیت گازسوز متعاقبا در شبکه خدمات بعد از فروش نصب خواهد شد بعبارت دیگر ، این کلاس آردی OHV گازسوز بدون کیت گاز می باشد.
    کلاس ۴ بدون مخزن، بدون کیت، بدون لوله فشار قوی
    کلاس ۵ این کلاس، برعکس سایر کلاسهای خودروی روآ دوگانه سوز کد ۲۳۴ که با کیت میکسری می باشند. مجهز به کیت انژکتوری می باشد و حداقل در بخشهای زیر با خودروی روآی دوگانه سوز میکسری متفاوت است : مجموعه رگولاتور- دسته سیم موتور - دسته سیم اصلی مجموعه ECU گاز و بنزین - لوله ورودی و خروجی آب بخاری - مجموعه لوله فشار قوی زیر خودرو و کلید تبدیل روی داشبورد
    کلاس ۶ این خودرو همان روآی دوگانه سوز کلاس ۱ می باشد که جهت استفاده ویژه جانبازان، به کلاچ اتوماتیک و کنترلهای دستی جهت ترمز و گاز مجهز شده است.
    کلاس ۷ این خودرو همان روآی دوگانه سوز کلاس ۱ می باشد که مجهز به کلاچ اتوماتیک بدون نیاز به کنترلهای دستی جهت ترمز و گاز بوده و برعکس کلاس ۶ که ویژه جانبازان است جهت استفاده عموم می باشد.
    ROA 1.7 OHVG این خودرو خودرو علاوه بر کلیه تجهیزات خودروهای روآی معمولی ، مجهز به موتور گازسوز فاز ۲، سیستم ایموبلایزر، رینگ و لاستیگ سایز ۱۴ می باشد و از نطر بدنه ای نیز دارای تغییرات ذیل است: ۱) نمای عقب این خودرو همانند پژوی ۴۰۵ فعلی می باشد (در صندوق عقب و چراغهای عقب مشابه ۴۰۵ است) ۲) از نمای جلو ، نیز جلو پنجره ۴۰۵ فعلی روی آن نصب می گردد.
    روا RD1.6OHV در این خودرو موتور انژکتوری بهسازی شده ای با عنوان OHV مصرف خواهد شد که در مولفه های قدرت و گشتاور، نسبت به خودروی آردی فعلی تفاوت اساسی دارد که سیستم جدید EMS شرکت زیمنس نیز در این خودرو بکار رفته است. ضمنا کلیه تجهیزات آردی فعلی از قبیل : کولر ، فرمان هیدرولیک ، سیستم کاتالیست اگزوز و .. همگی در این خودرو نیز نصب خواهد شد.
    کلاس ۲ تفاوت این خودرو نسبت به خودروی مبنا ، در موارد ذیل است: ۱) نمای عقب این خودرو همانند پژوی ۴۰۵ فعلی می باشد (در صندوق عقب و چراغهای عقب مشابه ۴۰۵ است) ۲) از نمای جلو ، نیز جلو پنجره ۴۰۵ فعلی روی آن نصب می گردد در سایر موارد، هیچ تفاوتی بین خودرو مبنا و این کلاس وجود ندارد.
    کلاس ۳ این خودرو همان روآی کلاس ۱ می باشد که جهت استفاده ویژه جانبازان، به کلاچ اتوماتیک و کنترلهای دستی جهت ترمز و گاز مجهز شده است.
    کلاس ۴ این خودرو همان روآی کلاس ۱ می باشد که مجهز به کلاچ اتوماتیک بدون نیاز به کنترلهای دستی جهت ترمز و گاز بوده و برعکس کلاس ۳ که ویژه جانبازان است جهت استفاده عموم می باشد.
    کلاس ۲۰ در این کلاس فقط تغییرات بدنه ای به منظور آماده نمودن خودرو جهت تبدیل به خودروی گازسوز اعمال شده است. این کلاس بنام خودروی بنزینی با قابلیت تبدیل به گازسوز معرفی می گردد
    آردی کاربراتوری RD 1600 این خودروی مجهز به موتور کاربراتوری می باشد.
    تبلیغات
    برچسب ها
    منابع
    نویسنده
    سارا ملک
    سارا ملک عضو تیم استپ هلپ

    نا مشخص
    مجموع پست ها: 25 مجموع سوالات: 0 مجموع پاسخ ها: 0
    مطالب مرتبط
    تبلیغات
    سایر آموزش های اتومبیل
    پرسش و پاسخ
    ۰ پاسخ
    ۰ امتیاز
    ۰ پاسخ
    ۱ امتیاز
    من تمام پیچ ها و اتصالات رو باز کردم چطور کویل 206 تیپ 5 رو در بیارم ؟
    آموزش تعویض شمع موتور TU5 خودروهای پژو ۲۰۶، ۲۰۷ و رانا
    ۰ پاسخ
    ۰ امتیاز
    روشن نشدن نور بالا سمت چپ ۲۰۶
    آموزش تعویض فیوزهای خودروی پژو ۲۰۶
    ۰ پاسخ
    ۰ امتیاز
    اضافه کردن آفتامات استارت
    آشنایی با آفتامات (رله) چراغ های بزرگ و اتوماتیک راهنمای خودرو
    سوالتان را بپرسید
    تبلیغات
    محصولات آموزشی
    فروشگاه