تضمین کیفیت و گارانتی بازگشت هزینه

تضمین کیفیت و گارانتی بازگشت هزینه

گارانتیحفظ کیفیت و رضایت مندی مخاطبان، خط قرمز تهیه و نشر محتوای آموزشی در StepHelp است. به طوری که انتشار یک آموزش ( در انواع رسانه هایی که ارائه می شود ) از مراحل مختلف بررسی و بازبینی علمی و فنی عبور می کنند. به همین دلیل آموزش های اِستپ هِلپ با «تضمین کیفیت و گارانتی بازگشت هزینه» ارائه می شوند.

طبق این تضمین، در صورت عدم رضایت از آموزش یکی از موارد زیر به انتخاب شما اعمال می گردد:

  • یک یا چند آموزش معادل هزینه آموزش خریداری شده به صورت رایگان دریافت می کنید.
  • ۷۰% هزینه پرداخت شده به حساب بانکی شما برگشت داده خواهد شد.

 

〈 〉 شرایط گارانتی بازگشت

  1. حداکثر تا ۵ روز پس از تهیه آموزش استفاده از تضمین برگشت هزینه ممکن است.
  2. شما با در نظر گرفتن هر یک از شرایط زیر می توانید درخواست استفاده از گارانتی بازگشت هزینه محصول انتخابی را مطرح نمایید:
    • عدم تطبیق سرفصل ها با محتوای آموزش
    • اشکالات نگارشی، به گونه ای که مانع استفاده از محتوای آموزش بشود.
    • وجود مشکل و ایراد علمی در آموزش؛ لطفا توجه فرمایید موارد زیر ایراد علمی به شمار نمی آید:
      • اشتباه تایپی
      • اشتباه محاسباتی
      • عدم تطابق سرفصل های مندرج در سایت با هدف مخاطب

توجه: StepHelp در اکثر آموزش ها بخشی از محتوای آموزشی را به صورت رایگان منتشر می کند. پیشنهاد می شود که پیش از تهیه آموزش این بخش ها را مطالعه و بررسی نمایید تا با سبک، نحوه نگارش و… در آموزش مورد نظر آشنا شوید. بدیهی است موارد این چنینی نمی توانند مصداق بازگشت هزینه باشند.

۳. در صورتی که چندین آموزش در قالب مجموعه آموزشی یا دانشنامه ارائه شوند و صرفا در یکی از آموزش ها ایرادی وجود داشته باشد، شرط استفاده از گارانتی فقط برای همان آموزش اعمال می شود و شامل کل مجموعه یا دانشنامه نمی شود.

 

⇐ برای استفاده از گارانتی بازگشت هزینه چه باید کرد؟

با احراز شرایط فوق، کافی است که از بخش تماس با ما با ذکر اطلاعات زیر مکاتبه نمایید تا مراحل بررسی درخواست از سوی همکاران ما پیگیری شود.

  1. نام و نام خانوادگی کامل
  2. آدرس ایمیل و شماره تلفن تماس
  3. عنوان کامل آموزش
  4. دلیل عدم رضایت

کانال تلگرام stephelp